keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Haloo, täällä Pinsku

Moi! Täs ois tällänen koulu kuva :DD jaaa täs me poseerataan kameralle!
Mulle kuuluu hyvää koulus on kivaa ja kaikkee:) Mä puhun nyt enkkuu, jaa Mun Best Friends o' Sofia, Isabella................................. Patun kavereit o' Parsa ja Edo. :oooooooo   Ilmeist näkee et on kaikki kondikses jaa muuten koulusta tultua mä käytän ajan movieen..................... Mul on ikävä sinne myrskyiseen suomeen :D :(( mut oikeest on ei täälkää oo nyt kivat kelit sataa saavista kaatamalla jaa Naksu on koko ajan äiskän jalois ja pelkää ukkosta.

Täs meidän koulun talvipuvut

Tos alla o' uus tukka lyhyt :'(
ja patul irokeesi >:)
Ihan kiva kuva
Jaa liikka puvut pääl
en vaiha liikkist ke.
pois, muina päivinä joo!

Siin oli mun jutut
t. Pinsku
Liikuntapuvut ja uudet tukat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti